Přehled prezentujících osob

Jakub BUREŠ | Lagardere Travel Retail

Jakub BUREŠ 

Absolvent hotelové školy v Poděbradech. Od roku 1995 se pohybuje v hotelnictví, gastronomii a retailu. Pracoval v CPI Hotels, Aureli Hotels, Wine Food Marketu.

V Lagardère Travel Retail řídil postupně Costa Coffee, Paul a foodové aktivity na Letišti Václava Havla, nyní ve společnosti působí jako Food Service Director.

 

Lagardere Travel Retail

Francouzká firma Lagardere Travel Retail má za sebou 160 let zkušeností, operuje na trhu maloobchodního prodeje v cestovním ruchu ve více jak 30 zemích, na 150 letištích a 700 nádražích. V České republice působí od roku 1999 její dceřiná firma Lagardere Travel Retail, a.s., která kde je hlavním hráčem maloobchodního prodeje v důležitých dopravních uzlech.

V současnosti provozuje Lagardere Travel Retail na českém trhu tyto značky: Inmedio, Relay, Costa Coffee, Mr. Baker, UGO, BURGER KING, Pilsner Urquell Original Restaurant, Paul, Aelia, Burberry, Ermenegildo Zegna, Salvatore Ferragamo, Hello!, 1 minute, Hubiz, Pizza La Mia Stazione, Mattoni Bar, So! Coffee, BREAD&CO, We are FOOD LOVERS, Fresh & Good, Black & White Panorama Café, Bohemia Deli, Bricco Express.

Jiří CTIBOR | Z/C/H Legal

Jiří CTIBOR

Jiří Ctibor je specialista na franchising a právo nemovitostí, advokát a zakládající partner pražské advokátní kanceláře Z/C/H Legal. Své odborné právní znalosti získával studiem na právnických fakultách Karlovy univerzity v Praze a Univerzity v Hamburku a také na australské Central College v Sydney. Členem České advokátní komory je od roku 1999. Praktické mezinárodní zkušenosti získal v několika zahraničních advokátních kancelářích a jako seniorní advokát v mezinárodní advokátní kanceláři v Praze.

V roce 2005 se Jiří Ctibor stal zakládajícím společníkem advokátní kanceláře Z/C/H Legal. Tato advokátní kancelář poskytuje právní služby ve všech oblastech souvisejících s podnikáním v České republice, přičemž jednou z jejích specializací je právní poradenství v oblasti franchisingu.

JUDr. Jiří CTIBOR, LL.M., PhD., vede expertní skupinu Českého institutu pro franchising, která se věnuje právní úpravě franchisingu v České republice.
Jiří Ctibor je členem a patronem Franchise Clubu - klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu.

 

Z/C/H Legal
Advokátní kancelář Z/C/H Legal poskytuje právní služby ve všech oblastech souvisejících s podnikáním v České republice, přičemž jednou z jejích specializací je právní poradenství v oblasti franchisingu.
Radí při sestavování návrhů smluv a při budování franchisingových systémů a sítí včetně master-franchisingu. Adaptuje smlouvy zahraničních franchisorů do českého právního prostředí. Rovněž pomáhá franchisantům nebo zájemcům o franchisingovou licenci vyřešit právní otázky před podpisem franchisingové smlouvy.
Advokátní kancelář Z/C/H Legal je doporučována celou řadou nezávislých mezinárodních renomovaných ratingových společností jako například Chambers and Partners, The Legal 500 nebo IFLR 1000.  
Global Law Experts, celosvětově uznávaná společnost specializující se na trh právních služeb, doporučuje v České republice jako jediného specialistu pro oblast franchisingu Jiřího Ctibora.
Uznávaný britský magazín Corporate Intl. Magazine udělil advokátní kanceláři Z/C/H Legal v rámci mezinárodních cen Corporate Intl. Global Awards titul „Franchise Law Firm of the Year in Czech Republic“, a to opakovaně v letech 2011, 2012, 2013, 2015 a 2015.

Martin HAUSENBLAS

Martin HAUSENBLAS, vizionář, politik, podnikatel, filantrop, spoluzakladatel a většinový akcionář Liftago a Adler International.

Martin HAUSENBLAS studoval a žije v Ústí nad Labem. Po prvotních podnikatelských nezdarech v roce 2000 spoluzaložil v 19 letech  úspěšnou firmu ADLER Czech zaměřenou na dovoz a vývoz reklamního textilu, dopravu a moderní technologie s důrazem na využívání internetu a mobilních aplikací. Ta se časem stala jedničkou na českém trhu a mezinárodním holdingem se stamilionovými obraty. Při pobytu v zahraničí, kde vystudoval informační systémy a absolvoval MBA, pochopil ústecký selfmademan smysl své práce.

Vrátil se do svého města a od té doby svůj čas a energii věnuje projektům, které přímo či nepřímo napomáhají udržitelnosti. Pod hlavičkou firmy ADLER iTech rozjel se společníkem Jurajem ATLASEM projekt Liftago. Rád jezdí v nejmodernějším americkém elektromobilu na světě Tesla P85 Performance.  

Charismatický selfmademan je také mecenášem: založil Stipendijní fond Renesance pro podporu studia v zahraničí studentů z regionu Ústí nad Labem do kterého sám přispívá. Věnuje se podpoře a zkvalitňování života v Ústí nad Labem, nejprve facebookovou iniciativou I Love Ústí a poté osm měsíců jako náměstek ústeckého primátora. Je také předsedou sdružení www.podnikamebezkorupce.cz.

 

Liftago

Start-up z roku 2014 dnes velmi dobře funguje a z Prahy už se Liftago vydalo do dalších měst a na Slovensko a zanedlouho chce dobýt svět.

Nová služba individuální dopravy Liftago je postavená na moderních technologiích a obchodních modelech, včetně digitálního franšízingu. Liftago provozuje poctivější a férovější taxislužbu a představuje revoluční mezník v dějinách taxislužby. Dává taxikářům svobodu se rozhodnout, které zakázky chtějí odjet a za kolik a které ne. I odměna je spravedlivě odváděna až z realizovaných tržeb. To prokazatelně zvyšuje jeho stále rostoucí oblibu u taxikářů i pasažérů. Pochvalují si ji zákazníci i řidiči taxi.

Liftago nechce zůstat jen u „taxislužby“. Chce nabídnout službu mobility, která nabídne relevantní dopravu ve městě a umožní každému z nás ráno zanechat auto v garáži, nebo jej příště vůbec nekupovat.

 

Lukáš CHLEBOVSKÝ KÖNIG | Lukáš Chlebovský, a.s.

Lukáš CHLEBOVSKÝ KÖNIG

Lukáš CHLEBOVSKÝ KÖNIG, CEO společnosti Lukáš Chlebovský, a.s., je vícenásobný držitel licencí různých značek. Podniká 25 let, převážně v Ostravě.

Rád pro své podnikatelské záměry využívá franšízingový model spolupráce v roli franšízanta  s více různými značkami současně. Je tak specifickým typem „multibranding franšízanta“.  To mu umožňuje využívat různé úspory z rozsahu a velikosti.

V jeho portfoliu jsou dnes značky The Chamber, Pizza Coloseum, OMV (ARAL, BP) a Segafredo Zanetti. Spolupráci se značkami Pizza Mizza, United Colors of Benetton, Sisley a NIKE již patří minulosti.

Lukáš Chlebovský má dobrodružnou povahu, o čemž svědčí poslední přírůstek do jeho portfolia značek – franšízový koncept únikové hry The Chamber, kterou se společníkem provozuje v Ostravě (Při únikových hrách jsou lidé uzavřeni v místnosti a jejich úkolem je dobře se zorientovat v daném prostoru, hledat stopy a indicie, vyřešit série hádanek a uniknout z místnosti ve stanoveném čase, kterým je zpravidla jedna hodina. Únikové hry se poprvé objevily v Asii a jejich předlohami byly počítačové hry. Dnes si je lidé často spojují s televizní soutěží Pevnost Boyard.)

Libor HUBÍK | KFC Czech Republic

Libor HUBÍK
Libor HUBÍK vystudoval VŠE v Praze, obor IT/Management. Od roku 1998 sbíral pracovní zkušenosti na různých pozicích (District Coach / Country Leader) polské společnosti Amrest s.r.o., která v České republice provozuje síť restaurací KFC.
V současné době zastává post KFC President Czech & Austria, Managing Director a market director KFC Czech Republic.

 

AmRest Holdings

AmRest Holdings SE (AmRest, WSE: EAT) je největším nezávislým provozovatelem fast foodových a neformálních (casual dining) restaurací ve střední a východní Evropě s rostoucí mezinárodní účastí. dnes provozuje více než 1 550 kaváren, značkových restaurací a restaurací s rychlým občerstvením. Od roku 1993 buduje portfolio známých a silných značek, jako jsou KFC, Pizza Hut, Burger King a Starbucks, založených na pevných franšízových a joint venture partnerstvích.  Společnost AmRest vlastní značku La Tagliatella, která je vyvíjena mezinárodně, a to formou vlastních restaurací anebo franšíz. V roce 2012 společnost AmRest získala dvě unikátní značky, které působí v Číně – Blue Frog a Kabb. Společnost se sídlem v polské Wrocławi působí v Polsku, České republice, Maďarsku, Rusku, Bulharsku, Srbsku, Chorvatsku, Španělsku, Francii, Německu, Číně a Spojených státech. Firemní slogan zní „Všechno je možné“. Tvorba hodnoty prostřednictvím LIDÉ – ZNAČKY – ROZSAH.

 

Stanislav NOVOTNÝ | Bageterie Boulevard

BAGETERIE BOULEVARD

BAGETERIE BOULEVARD (BB) je značkový dynamicky se rozvíjející koncept designových restaurací rychlého občerstvení exprès gourmet. Hlavní sortiment tvoří čerstvé bagety připravované na objednávku zákazníka.

První Bageterie Boulevard vznikla v roce 2003 v pražských Dejvicích a dva roky sloužila jako pilotní a vývojový provoz pro další budoucí prodejny konceptu. Druhá pobočka byla otevřena v Praze, ve Vodičkově ulici v roce 2005. Expandovat započala v roce 2008, kdy obsadila dvě nová pražská nákupní centra Arkády Pankrác a Atrium Flora, otevřela pobočku v pražské ulici Na Poříčí a první mimopražskou restauraci v Liberci.

Značka BB dnes symbolizuje rychlý moderní evropský styl života s důrazem na kvalitu, výjimečný chuťový zážitek, čerstvost a autenticitu surovin.  Bageterie Boulevard je vyhledávána atraktivní zákaznickou klientelou, která se nespokojí s nabídkou tradičních fastfoodových řetězců, a hledá kvalitnější a zdravější variantu stravování a nechává se rozmazlovat gurmánskými specialitami, které pomáhají tvořit kuchaři ocenění michelinskými hvězdami – a to za ceny, které jsou dostupné široké veřejnosti.  

Značku Bageterie Boulevard založila firma Crocodille v roce 2003, úspěšný evropský producent balených baget, která se rozhodla reagovat na sílící příklon lidí k trendu „fresh“. Dnes má 32 provozoven, devět jich provozuje přímo, 23 tvoří franšízy. Firmu Crocodille ČR, spol. s.r.o. a CROCODILLE SANDWICHES B.V., která řetězec provozuje, vlastní Petr Cichoň.

Magdaléna JANEČKOVÁ | O2 Media, O2 Czech Republic

Magdaléna Janečková

Magdaléna Janečková má na starosti obchodní rozvoj v rámci oddělení Big Data a Media, které se zabývá prodejem cílených médií a možnostmi využití zákaznických dat pro marketingové účely třetích stran.  Pro O2 pracuje od roku 2013. Předtím působila v marketingovém oddělení společnosti CZ Golf. Vystudovala Fakultu sociálních věd UK.

 

O2 Media

Obchodní tým O2 Media se zabývá prodejem cílených reklamních medií a Big Data produktů.
Soustředí se především na využití mobilního telefonu jakožto efektivního reklamního média, v rámci komunikace značky a celkového media mixu. Uvádí na trh nové produkty postavené na detailní znalosti a využití zákaznických dat.

 

 

Tomáš POUCHA, ředitel, Marketingový institut a Institut interní komunikace

Tomáš POUCHA

Výkonný ředitel Institutu interní komunikace a Marketingového institutu, který je také zakladatelem konceptu Show me the money. Působí jako nezávislý konzultant a poradce v oblasti komunikace, pořádá události s úspěšnými profesionály z marketingových oblastí a přednáší prostřednictvím kurzu Marketingová komunikace na Vysoké škole ekonomické v Praze.  

Pomáhá lidem a jejich společnostem se posunout, nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě. Věnuje se tomu, jak mají společnosti správně fungovat – navenek (marketing) i uvnitř (interní komunikace). Baví ho řešit problémy – zpřehlednit, rozplést, nalézt řešení a nastavit správný systém. Je zakladatelem a hlavním hybatelem Marketingového institutu, Institutu interní komunikace i experimentálního prostoru Tančící kuchyně. Renesanční člověk, rád vaří, chalupaří, loutkaří.

 

Marketingový institut + Institut interní komunikace

Marketingový institut (aby se věci děly správně směrem ven z firmy) je platforma, na které společností hledají správnou cestu v nastavení nebo úpravě marketingu a obchodu, strategie, procesů a nástrojů. Přináší jasné, konkrétní řešení, ukazuje cestu a pomáhá ji naplňovat. V tomto roce se věnuje zejména tématům zákazníka a vše kolem něho a zjednodušení obchodu a businessu.

Institut interní komunikace (aby se věci děly správně ve firmě) je autorita věnující se oblasti efektivního nastavení procesů uvnitř společností. Přináší konkrétní argumenty, hodnoty, zkušenosti, průzkumy a analýzy, ale i poučení – zejména z oblastí employer brandu, angažovanosti zaměstnanců, zlepšení atmosféry ve firmě a správného nastavení komunikačních kanálů.

Oba instituty již uspořádaly stovky akcí, mají vysoké řády desítky členů, desítky odborných garantů, má za sebou stovky konzultací a několik set případových studií a průzkumů.

 

Jiří ŠIMSA, jednatel a spolumajitel, Spolek milců čaje (Dobrá čajovna / Dobra Tea)

Jiří ŠIMSA

Milec čaje. Tak o sobě mluví Jiří Šimsa, spoluzakladatel sítě Dobrá čajovna a velký srdcař, který zasvětil život čaji ve všech jeho odstínech a vůních. Procestoval kvůli němu půlku Asie, ocitl se i ve vězení a vydal se i za oceán. Není jen nesmělým milovníkem čaje, ale zakladatelem a spolumajitelem franšízové sítě Dobrých čajoven, která expanduje nejen ve střední Evropě, ale v posledních letech hlavně do zámoří. Jiří Šimsa napsal knihu Milec čaje a vydal ji ve vydavatelství DharmaGaia (2009)

Jiří Šimsa je členem Franchise Clubu - klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu.

 

Spolek milců čaje s.r.o.

Spolek milců čaje poskytuje franšízu pod jménem Dobrá čajovna v ČR, Dobrá čajovňa na Slovensku, 1000Tea v Maďarsku, Dobrá Tea v USA a dodává čaje společnosti Czajownia v Polsku. 1992 Spolek milců čaje byl založen v roce 1992.   Tato společnost si dala za úkol otevříti kamennou orthodoxní čajovnu v centru Prahy. Do ní pak dovážeti kvalitní čaje, jejichž příprava a servírování bude v maximální míře s důrazem na tradici v místě produkce.  1. června 1993 byla otevřena první značková Dobrá čajovna – „Čajovna matka“ – v Praze na Václavském náměstí o rok později byla otevřena první pobočka Dobré čajovny v Pardubicích a první franšízová pobočka byla otevřena v témže roce ve Frýdku-Místku. První zahraniční pobočka byla otevřena v roce 1999 na Slovensku v Košicích. První zaoceánská pobočka byla otevřena v roce 2003 v Burlingtonu/VT, USA. Dnes má síť Dobrých čajoven 40 poboček, z toho 25 jich je v Česku, 10 v různých státech USA a ostatní v Polsku, Slovensku a Maďarsku.

 

RNDr. Jaroslav TAMCHYNA, konzultant v oborech franchising a retail zakladatel a ředitel, Český institut pro franchising

RNDr. Jaroslav Tamchyna vystudoval v roce 1984 fyzikální chemii na pražské Universitě Karlově a v tomto oboru pracoval 8 roků jako forenzní expert Kriminalistického ústavu.

Poté v investiční a  bankovní společnosti První Investiční působil jako manažer a konzultant v oblasti marketingu, marketingové komunikace, ICT a corporate governance. Zde ho začal zajímat franchising.

V roce 2000 založil poradenskou firmu FranKey specializující se na franšízing a retail marketing, která vytváří nové franšízové koncepty a pomáhá zavádět franšízing do podnikání firem.

V roce 2005 založil a vedeČeský institut pro franchising (ČIFRA), národní centrum pro vzdělávací, popularizační, poradenskou, publikační a vědeckou činnost ve franchisingu a v oborech s ním souvisejících.

V roce 2006 založil a vede Franchise Club, "klub pro dialog a spolupráci ve franchisingu".
http://www.forbes.cz/guru-ceskeho-fransizingu-jaroslav-tamchyna-slavi-stovku/

 

Karel TÝRA Nielsen, CEO a konzultant, ACNielsen Czech Republic

Karel TÝRA

Karel TÝRA (35let) vystudoval VŠE v Praze se zaměřením na marketing a management. Po jednoroční práci v marketingu Pražského Mezinárodního Maratonu, nastoupil v roce 2006 do společnosti Nielsen, která se je světovým lídrem v porozumění a měření spotřebitelů – primárně jejich nákupního a mediálního chování. V Nielsenu prošel několika rolemi v klientském servisu, kde začínal jako konzultant pro výrobce rychloobrátkového zboží pro Český a Slovenský trh. Následně se věnoval pokročilým analýzám pro strategické plánování a optimalizaci zejména v oblasti cen, promocí a sortimentu. Od roku 2010 působil na pozici obchodního ředitele, kde zastřešoval péči o klienty z řad výrobců potravin a drogistického zboží. V roce 2016 převzal zodpovědnost za pobočky Nielsen v České a Slovenské republice jako generální ředitel.

 

Nielsen

ACNielsen je globální výzkumná a analytická společnost, která poskytuje komplexí a důvěryhodný pohled na spotřebitele a trhy napříč celým světem. Již více než 90 let Nielsen poskytuje data a analýzy založené na vědeckém přístupu a inovacích. Přístup propojující Nielsen data s dalšími zdroji informací umožňuje klientům po celém světě pochopit, co se děje právě nyní, co se bude dít v budoucnosti a jak nejlépe těchto znalostí využít. Nielsen neustále vyvíjí nové způsoby řešení nejdůležitějších otázek společností působících v oblasti maloobchodu, médií a reklamním průmyslu. Nielsen je součástí indexu S&P 500 a působí ve více než 100 zemích, čímž pokrývá přes 90 % světové populace.

Společnost Nielsen zaměstnává v ČR a SR více jak 300 zaměstnanců a poskytuje klientům nejen z řad maloobchodníků a výrobců rychloobrátkového zboží plnou šíři služeb v oblasti výzkumu trhu.

http://www.nielsen.com/cz/cs/about-us.html

Andrea VOZNÍKOVÁ, CMI & Shopper Leader CR/SR, ACNielsen Czech Republic

Andrea VOZNÍKOVÁ

Andrea Vozníková se pohybuje 14 let ve výzkumu trhu, z toho deset let ve výzkumných agenturách (Synovate, Ipsos, TNS). Marketingový výzkum se učila pěkně od píky: začínala při zpracování dat, pak si vyzkoušela vedení tazatelské sítě a rekrutace, a posledních 12 let je výzkumník-konzultant. Na Andree poznáte, že jí její práce baví, rozumí jí a dělá ji srdcem.

Ve své kariéře zkoumala leccos, od bankovnictví, přes IT až po lékařské přípravky. Nejvíce se věnovala rychloobrátkovému spotřebnímu zboží a rychlému občerstvení. Pracovala pro značky Coca-cola, Kofola, Mattoni, Staropramen, Budvar, Danone, Imperial Tobacco a nyní Unilever, McDonald's, KFC a Burger King. Právě pro BK pomáhala testovat nové menu, cenové úrovně, vybavení provozoven nebo zjišťovala zákaznický potenciál v případě uvedení na trh  pro regiony CZ, SK, HU, PL a RO.

Do společnosti Nielsen ČR/SR Andrea přišla ze společnosti UNILEVER, kde měla na starosti veškeré výzkumy pro český a slovenský trh.Za svého skoro 4 letého působení v Unileveru se věnovala zejména výzkumům nákupních zvyklostí v zemích CEE. V Nielsenu zodpovídá za oddělení marketingového výzkumu pro českou a Slovenskou republiku,které se také zaměřuje na zkoumání nákupních zvyklostí. Velký důraz Andrea klade na propojení zjištění od spotřebitelů s tvrdými daty z trhu, které má firma Nielsen k dispozici.

Protože ji nákupní zvyklosti baví a ví, jak je důležité porozumění obchodnímu prostředí, je logicky členem rady POPAI - asociace zaměřené na POP a in-store komunikaci,kde zodpovídá za sekci vzdělávání.

 

Nielsen Admosphere

Nielsen Admosphere je výzkumná skupina s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízí komplexní servis spolehlivé výzkumné agentury se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen. Zaměřuje se především na metodologicky a technologicky náročné projekty, jako je elektronické měření sledovanosti televize metodou TV metrů. Pro elektronické měření médií vyvíjí vlastní technologie pod značkou SimMetry™. Věnuje se i monitoringu reklamy Ad Intel, marketingovému výzkumu (face-to-face, CAWI, CATI průzkumy…) a analýze dat.

Součástí skupiny Nielsen Admosphere je i společnost Adwind Software, která vyvíjí software pro práci s daty z výzkumů sledovanosti a monitoringu reklamy.

 

Richard WALITZA, Vice President, Mobile Payments and Innovations, MasterCard ČR, SR a Rakousko

Richard WALITZA

Richard WALITZA má ve společnosti MasterCard na starost rozvoj mobilních plateb a vývoj nových digitálních platforem.
Mezinárodní obchod vystudoval na Fachhochschule Würzburg-Schweinfurt. 15 let profesionálního života strávil v Německu, kde se věnoval oblasti zásilkového a internetového prodeje v oblasti sportovní a lovecké zbraně a střelivo. Před nástupem do MasterCard pracoval ve společnosti Telefónica, kde se věnoval vývoji platebních řešení a vedl oddělení NFC & Financial Services.
V Českém Telecomu měl na starost strategii a vývoj nových obchodních příležitostí pro oblast plateb.  je členem Franchise Clubu - klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu.

Zdeněk ZÁDRAPA, Associate Retail Services, CUSHMAN & WAKEFIELD

Zdeněk ZÁDRAPA, Associate Retail Services, CUSHMAN & WAKEFIELD

Zdeněk ZÁDRAPA pracuje ve společnosti Cushman & Wakefield 5 let a má 16-ti letou zkušenost v real estate. Je nyní na pozici „associate“ a jeho hlavní specializací je tržní segment leisure & restaurants. Je členem týmu Retail High Street a mezi jeho odpovědnosti patří pronájem retailových projektů v rámci centra Prahy a zastupování nájemců při zajišťování nových prodejen. Pracuje na pronájmu projektů pro developery a majitele nemovitostí z oblasti high street retailu, obchodních center a kancelářských budov: Skanska, Generali RE, CPI PG, INVESCO, PPF, PENTA, Crestyl, PSN, ECE, Unibail Rodamco, Klepiérre, HB Reavis, Amádeus Real.  Mezi společnosti, které zastupuje v rozšiřování jejich obchodní sítě patří: IKEA, STARBUCKS, COS, Flying Tiger Copenhagen, VODAFONE, Sklizeno, DELMART, iWant a další.

Cushman&Wakefield

Cushman&Wakefield je globální společnost s 253 pobočkami v 59 zemích, která celosvětově zaměstnává přes 40 tisíc profesionálů. V pronájmu kvalitních maloobchodních ploch je globální jednička. Dominuje pronájmům kamenných obchodů v centru Prahy a Brna. Umí zastupovat pronajímatele i jejich nájemce/maloobchodníky. Dominuje také trhu kancelářských prostor, skladů, výroby a logistiku. C&W se zde dlouhodobě výrazně podílí na formování maloobchodního prostoru a prostředí v tomto regionu, tzv. “place making“. Je aktivní při vyhledávání vhodných komerčních prostor a nájemníků, vytváří nové silné retailové lokality a rozšiřuje ty stávající. Aktivně ovlivňuje a mění způsob, jakým lidé žijí, pracují, nakupují a tráví volný čas.

Milan Žák, CEO, RE/MAX Česká republika

Milan Žák je absolventem VŠE, obor Zahraniční obchod, vztahy. Za svou kariéru získal zkušenosti s vedením firem jako Procter & Gamble, Savencia Fromage & Dairy Bongrain Czech Republic, Penta Masokombinat Schneider a Karlovarské minerální vody.

Dnes vede RE/MAX - největší franšízovou realitní společnost v ČR a spolupracuje s podnikateli na úrovni majitelů kanceláří i makléřů.

 

Společnost RE/MAX byla založena roku 1973 v americkém Denveru a dnes je leaderem na světovém trhu s nemovitostmi. Pracuje formou franšízingu. Společnost RE/MAX má 6900 kanceláří, právně a finančně nezávislých subjektů situovaných v 95 zemích světa. RE/MAX je zkratkou pro Real Estate Maximum a vyjadřuje tak hlavní moto společnosti – maximální služby pro majitele realitních kanceláří, realitní makléře a zákazníky.

Na českém trhu působí společnost RE/MAX od roku 2005. V České republice je otevřeno víc jak 120 kanceláří a 20 kontaktních míst, ve kterých pracuje 1 200 makléřů. V nabídce RE/MAX je víc jak 9 000 unikátních nemovitostí. Na slovenském trhu disponuje realitní síť 46 otevřenými kancelářemi, ve kterých pracuje 280 realitních makléřů. Od roku 2015 je RE/MAX členem ARK ČR. Pro rok 2017 obhájila společnosti již po třetí v řadě ocenění Superbrands. (http://bit.ly/Czechsuperbrands)

  • ADMEZ Logo
  • Logo AmRest
  • Logo 4brandsAmRest
  • Logo BB
  • Logo Bidfood
  • Bcc Logo
  • Logo Bernardpivo 300
  • Logo Burger
  • CAPTAIN CANDY Logo
  • CENTERS DATA Logo
  • Costa
  • Cushman
  • Ceska Sitovka
  • Logo CIFRA 300
  • MS Logo
  • Logo DeptIntTrade 300
  • Logo Dobra Cajovna
  • Logo Franchise Club
  • Logo FranKey
  • Logo Fruitisimo
  • HARLEY Logo
  • Logo Home Office
  • Logo Hooters
  • Logo Chleba
  • Logo MI IIR
  • Logo Jansen Display
  • JLV Logo
  • Logo KFC
  • KOFOLA Logo
  • Lagardere
  • Logo Liftago
  • Logo Manpowergroup 300
  • Logo Masters
  • Logo Minit
  • MrBarkers
  • Logo Nespresso
  • Logo Nielsen
  • Logo O2
  • OKSYSTEM Logo
  • Logo La Panna
  • Paul
  • Logo Pizza Company
  • Logo Pizza Hut
  • POPAI Logo
  • Logo Raai
  • Logo REMAX
  • RELAY
  • SOCR New Logo
  • Log Milci Aje
  • Startup Grind
  • Logo Starbucks
  • The Chamber
  • Logo Virtuoso
  • Logo Zasilkovna.cz 300x300px
  • Logo ZCH
  • Logo Zlomek A Vvra