Prezentující

Komu se můžete prezentovat?

Na Franchise Day Prague můžete potkat ty, kteří přicházejí s vážným zájmem o koupi určité franšízy, i ty, kteří o konkrétní značce zatím nemají jasno, ale vědí, že investice do franšízingu je pro ně perspektivní. Ti se mohou rozhodnout později - třeba až teprve na základě vaší zajímavé prezentace.

Mohou vás zde díky vaší prezentaci během Franchise Day Prague objevit a oslovit poskytovatelé zajímavých služeb, informací, prodejních prostor nebo technologií, které i vy můžete potřebovat a které mohou vaše podnikání posunout dále - doslova i obrazně.

A také vás zde mohou potkat novináři nebo ti, kteří by pro vás chtěli pracovat.

Jak se prezentovat

Nabízíme celou řadu forem a příležitostí, jak zviditelnit a připomenout vaší firmu, značku, franšízu, výrobek nebo službu nebo technologii: Základní prezentační balíčky poskytující přednášku a|nebo stánek, reklamní profil v katalogu Značky&Firmy, reklamní banner v prostorách akce, reklamu na konferenční visačce, reklamu na webových stránkách, zařazení do katalogu, publicitu v médiích a mnoho dalších. Můžete se také stát Partnerem akce a získat v Partnerském balíčku viditelnější, rozsáhlejší, cenově výhodnější a prestižnější pozici.

Napište nám na e-mail konference@ifranchising.cz nebo zavolejte na číslo + 420 603 578 035. Rádi vás s možnostmi a podmínkami prezentace rádi podrobně seznámíme a navrhneme vám variantu, která nejvíce vyhovuje vašim ambicím, cílům i rozpočtu.

Základní prezentační BALÍČKY

Pro nejběžnější formy prezentací nabízíme čtyři základní prezentační balíčky ("SPEAKER", "STAND" a "COMBI" a "CENTRAL"). První tři balíčky dávají možnost využít konferenční vystoupení (v délce 15 minut) a|nebo stánkovou expozici, vstupenky a zápis v konferenčním katalogu.

Balíček „CENTRAL“ umožňuje umístit marketingové materiály do Centrálního stánku a získat zápis v konferenčním katalogu a přitom se akce osobně nezúčastnit.

Základní prezentační balíčky je možné podle potřeby a možností ještě rozšířit o|na: další značku, delší čas na přednášku, další prezentující osobu, větší plochu pro prezentační stanoviště|stánek, další vybavení stanoviště|stánku nebo o další informace v katalogu.

Pokud máte zájem o výraznější a širší formu zviditelnění, využijte možnost Partnerských balíčků, které v sobě následující balíčky zahrnují a ještě je doplňují.
Prezentační balíček "STAND" je určen pro ty, kteří chtějí mít na konferenci pouze vlastní prezentační stanoviště (stůl a židle a svislý reklamní banner) nebo vlastní stánek a nechtějí vystoupit formou konferenční přednášky. V ceně balíčku je pronájem plochy pro prezentační stanoviště, pronájem obvyklého nábytkového vybavení: kulatý nebo obdélníkový stůl a 2 židle (sezení, prezentační stanoviště o základním rozměru cca 2x2 metry, WiFi a el. Proud). Můžete si přinést vlastní svislý reklamní banner (roll-up) nebo vám podle vaší grafické předlohy zajistíme jeho výrobu za výhodnou konferenční cenu.

Podle potřeby a možností je možné za příplatek např. rozšířit plochu prezentačního stanoviště nebo stánku na 2x3 nebo 2x4 metry, prezentovat více značek|produktů najednou nebo přizvat k prezentaci dalšího spolu-vystavovatele, pronajmout si stojánek na marketingové materiály popř. vystavit další svislý reklamní banner. Jako Partner můžete ale získat ještě mnohem více.

Prezentační stanoviště|stánky v sále budou rozmístěny na základě pořadí přihlášek a podle prostorových možností. Zlatý a stříbrní partneři získají umístění stánku na prémiovém místě.
Prezentační balíček "SPEAKER" je určen pro ty, kteří chtějí na konferenci prezentovat svou značku|produkt formou konferenční přednášky a nechtějí mít prezentační stanoviště nebo stánek. V ceně balíčku je základní čas pro vystoupení (15 minut), pronájem konferenční techniky a prostor.

Podle potřeby a možností je možné za příplatek ještě prodloužit dobu vystoupení, prezentovat více značek, rozšířit počet vstupenek nebo vystavit vlastní svislý reklamní banner (roll-up). Jako Partner můžete ale získat ještě mnohem více.
Prezentační balíček "COMBI" kombinuje výhodně nabídku obou předchozích balíčků "SPEAKER" a "STAND" a je určen pro ty, kteří se chtějí na konferenční přehlídce prezentovat naplno – tzn. mít současně své prezentační stanoviště | stánek i svou konferenční prezentaci. Kombinovaný balíček navíc zahrnuje vstup pro celkem dvě osoby.

Je možné, podobně jako u obou předchozích balíčků "SPEAKER" a "STAND", za příplatek prodloužit dobu vystoupení, rozšířit plochu prezentačního stanoviště | stánku, pronajmout si stojánek na marketingové materiály, prezentovat více značek, rozšířit počet vstupenek, nebo vystavit vlastní svislý reklamní banner (roll-up). Jako Partner můžete ale získat ještě mnohem více.

Prezentační balíček "CENTRAL" je určen pro toho, kdo chce své marketingové materiály | produkty vystavit pro účastníky konferenčního setkání, ale nemůže být na konferenci přítomen osobně. V takovém případě nám můžete doručit materiály a my je za vás vystavíme na dobře viditelném místě v CENTRÁLNÍM STÁNKU. Jako Partner můžete ale získat ještě mnohem více.

Samostatné reklamní služby

Vedle konferenčních balíčků nabízíme samostatné reklamní služby, které zajistí vaší značce vyšší pozornost.
Oslovte návštěvníky a upoutejte pozornost účastníků i prezentujících v prostorách konání konferenční přehlídky. Můžete k tomu použít jednoduchý a osvědčený nosič reklamy - svislý reklamní banner, tzv. roll-up. Můžete si přinést svůj vlastní banner nebo vám výrobu banneru (rozměru 800 x 2000 mm) zajistíme my za zvýhodněnou konferenční cenu.

Umístěním v přední části sálu si zajistíte nejdelší a nepřehlédnutelné umístění. Můžete využít prostory i mimo hlavní konferenční sál. Umístěním vašeho panelu v předsálí si zajistíte opakované zhlédnutí vaší značky a přečtení nabídky během přestávek a oběda. U vstupu a v místě registrace vaší značku a nabídku zaznamená jako první každý návštěvník.

Rádi vás seznámíme podrobně s možnostmi umístění a vytvoření vašeho banneru. Kontaktujete nás na konference@ifranchising.cz nebo nám zavolejte.

Každý návštěvník, řečník nebo prezentující může propagovat vaší značku. Ta totiž bude spolu s reklamním sdělením exkluzivně umístěna v každém plastovém pouzdru konferenční visačky. Tu každý návštěvník nebo vystavující obdrží při registraci a stane se tak chodící reklamou vaší značky.

Do konferenční visačky můžete vložit jednostranně nebo oboustranně potištěnou kartičku s vlastním potiskem nebo vám tisk zajistíme z dodaných podkladů. Tímto způsobem můžete na sebe výrazně upozornit a předat své sdělení, návštěvníky nasměrovat k vašemu stánku, k vaší prezentaci nebo na webové stránky. Pokud nám dodáte grafické podklady, zajistíme vám výrobu. Vaší reklamu může také nést páska, na které bude visačka zavěšena na krku.

Rádi vás seznámíme podrobně s možnostmi umístění vaší reklamy na konferenční visačce nebo nákrčním pásku. Kontaktujete nás na konference@ifranchising.cz nebo nám zavolejte.

Návštěvnost vašich webových stránek nebo vašeho stánku můžete zvýšit umístěním reklamního banneru na oficiálních webových stránkách Franchise Day Prague. Můžete si zvolit stránku (vyjma homepage), na kterou chcete umístit váš banner a oslovit vaší cílovou skupinu – návštěvníky nebo vystavovatele. Reklamní banner může mít některou ze standardních velikostí – Full Banner nebo Square Button a my jej prolinkujeme s vaší webovou stránkou. Animované bannery jsou vítány – upoutají mnohem větší pozornost.  

Dokumenty ke stažení

Zde si můžete stáhnout plánek uspořádání konferenčních a prezentačních prostor. Plánek průběžně aktualizujeme.

Informace pro platby

Název účtu: Český institut pro franchising, s.r.o.
Číslo účtu: 176039275 | 0600
Banka: MONETA Money Bank, a.s., a.s., PRAHA 4 - NOVODVORSKÁ, NOVODVORSKÁ 136, 142 00 PRAHA
Číslo účtu IBAN: CZ2306000000000176039275 SWIFT kód BIC: AGBACZPP
Jako variabilní symbol platby uveďte číslo proformafaktury, námi vystavené na základě přihlášky nebo u nepodnikatelů telefonní číslo (9 číslic) uvedené v přihlášce.
Při odesílání platby je vždy důležité v poznámce uvést název firmy a jméno plátce.

Odpovědnost a pojištění

Pořádající společnost nepřebírá žádnou zodpovědnost za zranění či nemoc zúčastněných osob, stejně jako za škodu na majetku nebo finanční ztrátu během konference. Účastníci si mohou dle uvážení zařídit vlastní individuální pojištění.

Důležité termíny a instrukce

Dodání vybavení stánku a marketingových materiálů do konferenčních prostor OKsystemu: středa 10.května 2017 od 09h do 20h
Příprava stánku v konferenčních prostorách: středa 10. 5. od 14h do 20h
Provoz prezentačního místa|stánku: čtvrtek 11.5. od 08|09h do 17h
Demontáž prezentačního místa|stánku: čtvrtek 11.5. od 18h do 20h
Odvezení uloženého vybavení stánku a marketingových materiálů: čtvrtek 11.5. od 18h do pátku 12.5. do 12h
  • ADMEZ Logo
  • Logo Algida 300
  • BARKERS Logo
  • BERNARD BAR Logo
  • Logo Bernardpivo 300
  • Logo Bernardpub 300
  • BURRITO LOCO Logo
  • CAPTAIN CANDY Logo
  • Logo Centers Data
  • COLONIAL COLOSEUM Logo
  • COSTA Logo
  • CZ.NIC Logo
  • Logo CIFRA 300
  • DARK SIDE Logo
  • Logo DeptIntTrade 300
  • Donuter2
  • Logo Franchise Club
  • Logo FranKey
  • Logo Fruitisimo
  • GfK Logo
  • HAMLEYS Logo
  • HARLEY Logo
  • Logo Home Office
  • Logo Hooters
  • Logo Jansen Display
  • KFC Logo
  • KFC ROZVOZ Logo
  • KOFOLA Logo
  • Logo Kooperativa
  • Lagardere Logo
  • Airport Prague Logo
  • LITTLE CEASARS Logo
  • Logo Minit
  • Mr.KEBAB Logo
  • OKSYSTEM Logo
  • PAUL Logo
  • Logo Pizza Company
  • PIZZA COLOSEUM Logo
  • POPAI Logo
  • ROBEETO Logo
  • Sklizeno
  • SOCR New Logo
  • T.M.LEVIN Logo
  • UGO FRESH Logo
  • UGO SALATERIE Logo
  • Logo Unilever
  • Logo US.CS 300x300 RGB
  • VeggGo Logo 2
  • Logo Zasilkovna.cz 300x300px
  • Logo ZCH